Thursday, October 15, 2009

Bersama Aisy & Iqa tersayang....




haahaha...saje je nk try... bila baca blog member2.. rasa seronot je.. semangat tu dtg... nak berkongsi kehidupan dgn member2.. nie Aisy si baju purple...dah besar... dah 3 thn.. tp sgt menguji kesabaran... bijak,cerdik,pandai tp tak nak dengar kata mama... emmm selalu aku menjerit...(kurang sabar)

ni si baju kurung kuning... nama dia Iqa... dimana ade aku n aisy disitulah ade dia.. pantang ajaq mesti ikut... kami rajin jalan bersama..kalau tak ajaq nati merajuk tarik muncung 14"pjgnyer... masa dia kecik aku jaga dia... setahun jugak...kira aku ni merangkap mak ngah n mama angkat pada dia... masa habis dip aku takut nk keje... aku bawa dia kemana je... mcm anak kandung aku sendiri... sampailah skrg...


emm ni gambar diambil masa kami berpuka posa kat umah big boss kami... si tudung biru mesti lah aku... mama kepada Muhammad Arif Aisy

No comments:

Post a Comment

is About my prince charming...Aisy

Lilypie Fourth Birthday tickers